Partners

VriendenLoterij

Sinds “De Grootste Bingo ooit” in 2007 is de VriendenLoterij nauw verbonden met Cancer Center Amsterdam. Met de enorme opbrengsten uit de lotenverkoop, inmiddels al meer dan €31 mln., is onder andere een mooie en rustgevende polikliniek gerealiseerd, waar patiënten worden ontvangen en wegwijs worden gemaakt door vrijwilligers. Een plek waar men op adem kan komen na een gesprek met de behandelend arts of na een zware behandeling. Ook is veel onderzoek mogelijk gemaakt om de diagnostiek en behandelmethoden van patiënten met kanker te verbeteren.

 

Een bijzondere samenwerking dus. Nog steeds spelen maandelijks gemiddeld 12.000 mee voor Cancer Center Amsterdam in de VriendenLoterij. Zij maken daardoor elke week kans op het winnen van grote geldprijzen, reischeques en een wisselend prijzenpakket met duizenden andere prijzen. Bij de VriendenLoterij is het mobiele nummer van de deelnemer het lotnummer, handig en gemakkelijk te onthouden.

 

Wilt u ook meedoen aan de VriendenLoterij, waarbij 45% van de lotprijs ten goede komt aan Cancer Center Amsterdam? Zie het online inschrijfformulier van de VriendenLoterij.

VriendenLoterij-logo

TCS Amsterdam Marathon

Al 9 jaar loopt Amsterdam warm voor Cancer Center Amsterdam! In 2010 werd TCS hoofdsponsor van de Amsterdam Marathon en TCS vond het belangrijk om met hun sponsoring ook aandacht te vragen en geld op te halen voor onderzoek naar kanker. Die samenwerking is in 2011 van start gegaan en heeft geleid tot een sportief en mooie partnership tussen Tata Consultancy Services, Le Champion en Cancer Center Amsterdam. Lopers en sponsoren hebben in die jaren al ruim €1,5 mln bij elkaar gerend en bovendien jaarlijks extra aandacht gegenereerd voor het zo belangrijke onderzoek naar kanker.

 

Wil jij ook meedoen aan dit grootse Amsterdamse sportevenement? Ook wij kunnen jaarlijks een aantal startnummers ter beschikking stellen op de verschillende afstanden. Neem gerust contact met ons op via marathon@vumc.nl.

logo-amsterdam-marathon

aim

Aim is meer dan 35 jaar een slagvaardig, full service reclamebureau met een breed dienstenpakket op het gebied van ontwerp, online en offline communicatie en website ontwikkeling. Zij adviseren en ondersteunen ons al jaren bij de ontwikkeling van online en offline uitingen, zoals de nieuwsbrief, jaaroverzicht, kerstkaarten, enz. Dat begon bij de betrokkenheid van aim oprichter Cees Huijing bij een groot fondsenwervend project. Inmiddels hebben zijn zonen Alex en Mark het stokje met verve overgenomen. Ook deze website hebben zij met ons ontwikkeld.